lørdag den 7. marts 2015

SANGSKJULER TIL EN SVØMMER


Omkring konfirmationstiden får jeg ofte henvendelser vedr. min sangskjuler og svømmer som jeg designede til Lasses konfirmation i 2009. Jeg er ked af at måtte sige nej, for jeg har ikke lavet sangskjuleren sådan at jeg har skabelon og vejledning til den. Det har jeg imidlertid gjort nu og kan i begrænset omfang sende skabeloner og vejledning mod betaling. Men klippe og klistre må man selv. Det er et stort arbejde, men jeg har lavet en grundig vejledning til svømmerens enkelte dele og en meget nem syanvisning til badebukserne.

Tilføjet marts 2018:  Prisen for papirskabelon til svømmer, som består af krop, ansigt, baghovede, 4 x hænder hhv. for og bagside, venstre og højre og det samme til svømmefødder. Skabelon og syvejledning til bukser. I alt 3 sider vejleding + skabeloner. På forhånd advarer jeg om at prisen for hele molevitten er 125 kr.+ porto. Men du er altid velkommen til selv at kopiere ideen ganske gratis.

Desværre kan jeg ikke skrive tilbage, når man kun henvender sig med en kommentar under blogindlægget fra 2009. Det er altså nødvendigt med en adresse, så jeg kan svare. Skriv derfor en personlig mail til mig, hvis du er interesseret. Adressen er: strikinge@strikinge.dk




Måske burde jeg lave en svømmerske ? 


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg kan ikke sende mail til din adresse Lise Lotte og din telefon svarer ikke.