lørdag den 21. februar 2015

SØLVBRYLLUPSSANGE MED SJOVE GAVER

Selvfølgelig skulle familien fra Jylland  også digte en sang til sølvbrudeparret. Det går normalt meget nemt for mig når først jeg har bestemt mig for en melodi, men det her var en "hård fødsel". Kunne ikke bestemme mig for en melodi  og dagene gik - men pludselig en dag var den der, takket være Four Jacks på YouTube . Tak til de 4 gutter - det blev en rigtig god sang og vakte stor lykke. 



`

Sang nr. 2 skulle også være lidt sjov og jeg havde købt forskellige "gaver", som skulle overrækkes til sølvbrudeparret efter hvert vers. Melodien til "Katinka Katinka"  var selvskreven til denne sang, så nu var det bare med at få versene til at passe til de indkøbte "gaver". 



Oldefars, Max Hansens bryllupshat er nu kommet på andre hænder og bliver i familien. "Derbyhatten" til svigerdatteren er hjemmelavet. Hæklet og stivet puld og pyntet med stofroser. Hatteæsken fra mit "lager" blev pyntet med designerlogoer af den dyre slags.

Billederne med sangene er vores julegave til søn og svigerdatter: En fotobog med 210 billeder fra deres bryllup-sølvbryllup, børnenes mærkedage og sommerhuset.  Den blev de meget glade for. 

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vi gav vores forældre en taperulle med deres "eget" logo, som vi selv designede. Idéen fik vi fra http://strikinge.blogspot.dk/2015/02/slvbryllupssange-med-sjove-gaver.html
Det var en ret sjov gave, fordi den både er personlig og sjov - de havde det i hvert fald ret sjovt over den. Hehe

Anonym sagde ...

Hovsa :)
Mente selvfølgelig hjemmesiden, hvor vi fandt taperullerne. Det var på http://www.emballage-shoppen.dk/tape/tape-med-logo