søndag den 15. februar 2015

En hvid taske til mobilen og MP3 afspilleren






Det er rart at sidde ude ved terassebordet med et lille håndarbejde, så der blev lige til en taske mere, passende til det lyse sommertøj og til både mobilen og til min MP3 afspiller, som jeg oftere har med mig end telefonen. Vi bruger næsten ikke vores mobiltelefon, men den er jo rar at ha'.

Denne taske er også i ægte læder og jeg har hæklet den sammen med hvid vokset bomuldsnøre fra Ravstedhus. Hanken er strikket som en hestetømme på 2 strikkepinde.









Lukketøjet er en pindeknap og knaphullet er med 2 huller forbundet med en slids. Det gør det nemt at få knappen igennem knaphullet. 




Det kunne være smart med en længere hank, så tasken kunne bæres tværs over brystet. Jeg hæklede en ekstra hank med karabinhager i enderne. Så kan man selv bestemme længden


Ingen kommentarer: