fredag den 15. november 2013

Hvid hørjakke med hulmønster


Det er meget længe siden jeg har blogget. Når jeg først har haft en lille pause, bliver den bare længere og længere. Det er jo heller ikke alting jeg nørkler med som er interessant for andre. :-)

Ich habe eine lange Blogpause gemacht. Manchmal habe ich keine Lust zum Bloggen, denn es ist ja nicht alles  interessant für andere,  was ich gerade mache.

Da jeg havde strikket den ublegede hørjakke fandt jeg hurtigt ud af at jakken var dejlig at have på og at den passede til mange ting. Derfor strikkede jeg samme jakke - bare i bleget hør og samtidig strikkede jeg ærmerne længere og lidt videre . Jakken er også 5 cm længere end den ublegede. Jeg synes godt om denne model med kun een knap foroven.

Meine ungeblichene Leinenjacke war sehr  angenehm zu tragen, und das Model mit nur einem Knopf gefiel mir so gut, das ich noch eine Jacke in weiss gestrickt habe. Die Jacke hat lange Ärmel und ist insgesamt etwas länger als die Andere.


En dygtig kvinde fra mit tyske strikkeforum har foræret mig denne smukke halskæde af hjemmelavede glasperler. Den er rigtig smuk til mange ting og farverne har jeg selv valgt.

Eine tüchtige Frau von dem Strickforum hat mir diese hübsche Halskette aus selbstgemachten Glasperlen geschenkt. Die Kette ist ein Traum und die Farben passen zu vielen Sachen in meinem Kleiderschrank



 

2 kommentarer:

annestuds sagde ...

Kære Ingeborg
Hvor er den smuk, men det er dit strik jo altid :-D
Kh
Anne

Rikke sagde ...

Dejligt du er tilbage.