onsdag den 31. oktober 2012

Skappel inspiration med fru Hansen


Jeg har problemer med det nye Blogger design, hvor billederne ikke bliver centrerede, men lægger sig som de har lyst til. Derfor opgav jeg at indsætte billeder af mig i min "Skappelversion" i det foregående indlæg. I stedet for at bokse med det, opretter jeg et nyt indlæg, selvom jeg helst ville have føjet billederne til det foregående indlæg.
Opfordringen om at man ville se min "Skappelversion" med indhold kom fra en Webstrikker :-)


Meine dänischen Forumsmitglieder wollten gerne meinen neuesten Pullover angezogen sehen. Na, ja, ich
versäume keine Gelegenheit mich zu outen :-)
Leider habe ich Probleme mit dem neuen Blogger Design, meine Fotos legen sich leider nicht dort hin, wo ich sie gerne haben möchte. Nun will ich nicht mehr Zeit dafür verschwenden, sondern setze die Fotos von dem Pullover "mit Inhalt" in einen neuen Beitrag.

 


Desværre var der ingen fotograf hjemme, så jeg studerede vejledningen til mit kamera for at betjene selvudløseren. Den giver 12 sekunder til at taste forskellige indstillinger, stille sig i positur foran kameraet
og få lagt outfit og ansigt i de rette folder. Det var fast rutefart indtil det lykkedes at tage bare 2 billeder hvor hovedet ikke var klippet af.


Mein Fotograf war nicht im Hause, darum habe ich die Anleitung für den Selbstauslöser meiner Kamera studiert. Maximum sind 12 Sekunden und da muss man sich schon sputen, die Einstellungen zu machen, sich in Positur stellen und das Outfit und Gesicht in die richtigen Falten legen. Letztendlich kamen doch 2 brauchbare Fotos  mit Kopf zustande.

På første billede ses min egen specielle Halsudskæring, som er god når man ikke har nogen "svanehals". En lige halskant ville genere mig.

Auf dem ersten Foto sieht man deutlich dass mein eigener Halsausschnitt gut ist, wenn man keinen "Schwanenhals" hat. Ein gerader Abschluss würde furchtbar scheuern.

3 kommentarer:

Fríða sagde ...

lækker, lækker! som altid hos dig Ingeborg!
kh.fra Island
Frida

Hannekludekone sagde ...

Den er meget flot og klæder dig fantastisk! Tak for kigget.
Hanne fra Brædstrup

annestuds sagde ...

Hvor ser du godt ud og som altid et flot stykke strik :-D