mandag den 9. juli 2012

Kyser og prinsesvøb nr. 6

Det 6. og sidste prinsesvøb nærmer sig sin afslutning og nu vil jeg lige se at få strikket små kyser, som passer hertil. Opskriften har jeg selv designet, men jeg mangler lige en dukke for at kunne fotografere kysen ordentlig. Selve prinsesvøbet - kan du se her.  Og i en lyslilla udgave, som jeg har fortrudt og derfor har strikket eet mere i hvidt garn.

Das 6. und letzte Babytuch nähert sich der Vollendung und jetzt bin ich dabei kleine Mützen/Hauben passend im Muster zu stricken. Das fertige Babytuch nr. 2 gibt es hier zu sehen und noch einmal in einer hellen lilla Farbe. Das lilla Tuch habe ich bereut und darum noch eines in weiss gestrickt.



Kyserne er eget design og når jeg er helt tilfreds med opskriften vil jeg gerne dele den med dig her i bloggen.

Die Mützen/Häubchen sind "Ingeborg Design" und wenn ich ganz zufrieden damit bin kommt die Anleitung hier im Blog

3 kommentarer:

Lis sagde ...

Det er et rigtig fint mønster du har designet i dine små kyser. Du må finde dig en baby eller den rigtige dukke, håber det lykkes.

Jeg glæder mig til opskriften, den vil jeg gerne have.

Kh. Lis

Angelikas quilts and knits sagde ...

Den opskrift vil jeg meget gerne have :-) Jeg har endnu ikke strikket svøbet, men jeg er helt sikker på at jeg gør det på et tidspunkt, og så vil det være fint med en kyse der passer til.
Dine svøb er smukke, også det lavendelfarvede, men af en eller anden grund har jeg det sådan at svøbet "skal" være hvidt :-)
strikkeglade hilsner
Angelika

Anonym sagde ...

Hei.denne kysten var veldig fin :) har du oppskriften på den? Blir mormor til sommeren og kunne godt tenkt meg å prøve å strikke den :)

På forhånd,tusen takk