fredag den 29. maj 2009

Dejlig er sommernatten...

Den første dejlige lange aften på terassen
Der erste schöne lange Abend auf der Terasse

Selvfølgelig ikke uden håndarbejde, når manden hellere ville se fodbold på TV.
Monteringsarbejdet på den maskinstrikkede sommerbluse tager lang tid.
Natürlich nicht ohne Handarbeit, wenn der Herr Gemahl lieber Fussball sieht.
Die Fertigstellung des Sommerpullis aus reiner Seide dauert seine Zeit.

Mens jeg sidder dejligt og lunt med min plaid på havesofaen kan jeg sende en venlig tanke til de mennesker, som højt over mit hovede er på vej ...... Ruten er vist London/Billund/ København.
Det passer mig svært godt at sidde på min sofa.
Während ich gemütlich unter meiner Decke auf dem Gartensofa sitze, kann ich den Leuten die in der Luft über mich unterwegs sind,einen lieben Gedanken senden. Die Route ist wohl London/Billund/Kopenhagen. Mir passt es besser auf dem Sofa.

Ingen kommentarer: