torsdag den 25. maj 2006

Nyt til bilen og til fruen



Længe havde jeg pønset på at forsyne det lilla twin-set med nogle perler, som passede lige i farven - det er bare på billedet de ikke passer så godt. Jeg troede at det ville tage en evighed, men der gik bare en aften med det.


Jeg er mægtig god til at falde i søvn når vi kører hjem fra familiebesøg i Flensborg, og har grueligt ondt i nakken når vi lander hjemme igen. Det skal være slut nu, hvor jeg fik lyst til at sy nakkepude og 3 puder - 1 til hvert barnebarn, som ofte kører med os. Lidt pynt skulle der på, så det blev til "stryge-på" monogrammer. Kedeligt at man altid får den der plasticrand med når man bruger iron-on transfers, som ellers er mægtig gode til mange ting.



Åh hvor jeg dog gerne vil ud og kravle rundt i haven. Kartoflerne ligger stadigvæk til spiring i en papkasse - gad vide om de i det hele taget kommer i jorden i år. Selv tulipanerne må bøje sig for regnvejret. Sol - sol - kom igen ......

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej fru Hansen :-)

Ja du har som sædvanligt været drøn aktiv, og der er kommet flotte resultater ud af dit arbejde :-)

Sikke et skønt glimt til haven, men jeg har på fornemmelsen, at det kun er en brøkdel af haven? Lur mig og resten af haven ikke er ligeså velplejet...

KNUS FRA
DORTHE - som glæder sig til snart at ses igen ;-)

nettie sagde ...

Hejsa!
Ka' du så se at få de kartofler i jorden. Vi lagde sørme da vores for længe siden (ca. 1 md.) og de er godt på vej op allerede.
Kram fra
nettie
der også har havedag i dag - der skal både sås i køkkenhavens højbede og tilplantes krukker

Laila-H sagde ...

Det er jo næsten helt royalt med de fine monogrammer på puderne. og en meget flot have har du også